BackTrack

Stel je zelf even voor of begin een gesprek over welk onderwerp dan ook.
BackTrack
Answers: 1

BackTrack

23 apr 2019, 17:45

Goeiedagschotel,

ik ben BackTrack, reallifename = Jamie.

Ben momenteel 20 jaar en run 2 bedrijven, een webshop en een computerwinkel in het centrum van het dorp waar ik woon.
Ik help particulieren met hun computer en mijn doel is het om door te groeien en grote zakelijke klanten te krijgen in de dienstverlening.

Rond een jaar of 14 was ik al begonnen met ubuntu servers (was toen nog script kiddie en mensen gingen mijn game servers ddosen, en hoorde dat ubuntu server via OVH een goeie firewall had).

Mislukte een beetje, werd nogsteeds geddossed, gelukkig heeft OVH zijn zaakjes nu beter op orde en is niet meer down te krijgen :D.

Ik vind elke distro wel zijn charmes hebben, maar mijn daily driver op mijn werk is momenteel Pop OS!
Thuis heb ik nog Windows omdat nog wat oudere games speel (gta san andreas multiplayer, etc.)

Is ooit wel de bedoeling om helemaal naar Linux over te stappen, maarja, rome was ook niet in een dag gebouwd.

Nog een leuk feitje! In mijn vrije tijd doe ik meestal CTF's of bug bounty's voor bedrijven.
Sta ook op de officiele acknowledgement site van Microsoft omdat ik in alle office 365 admin panels kon komen via een exploit:

https://portal.msrc.microsoft.com/en-us ... ices?rtc=1

Ik sta onder September 2018.

Over computers / netwerken / beveiliging weet ik best veel dus je kan me altijd een pm sturen als je iets niet weet, zou zo snel mogelijk reageren! (En als ik het niet weet, dat eerlijk zeggen! :P).

Terug naar “Offtopic”

Aanmelden · Registreer

Forum info

In totaal zijn er 3 gebruikers online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot]
Het grootste aantal gebruikers online was 104 op 15 sep 2019, 13:54
Aantal berichten 128
Aantal onderwerpen 56
Aantal leden 31
Ons nieuwste lid is Eljakkim
Er zijn geen verjaardagen vandaag.

Over linuxgebruikers

Deze groep is een ontmoetingsplaats voor Linux & Open Source enthousiastelingen.
Wij bestaan uit zeer gevarieerde leden, van doorgewinterde systeembeheerders en programmeurs tot mensen die eens kennis willen maken met Linux. Ons doel is om met elkaar te kunnen discussiëren, vragen te beantwoorden en raad te geven over Linux gerelateerde onderwerpen.

Welke Linux Distro je ook gebruikt bij ons ben je welkom.