Mijn naam is Berrie (pd8b)

Stel je zelf even voor of begin een gesprek over welk onderwerp dan ook.
pd8b

Mijn naam is Berrie (pd8b)

05 mei 2019, 14:42

Hoi!

Via FB hier terecht gekomen. Mijn naam is dus Berrie en ben nu een 2 tal jaren Linux gebruiker. Ik experimenteerde al wel eerder met Linux en heb een servertje draaien in een datacentrum. Hier draai ik wat domein namen voor vrienden en kennissen. De kosten van de server worden mede door hun betaald. Zij zijn geholpen met hun domeinen en hebben geen last van allerlei beperkingen die commerciele hosters wel hebben. En er is dan wat meer maatwerk mogelijk. Maar het is vooral de hobby. Ik maak er geen winst mee :)

Ook ben ik een zendamateur en combineer mijn hobby met.. jawel Linux ! En hier is wel een weg te gaan nog. Vooral de nieuwere radio's hebben helaas voor veel software nog windows nodig. Maar met een actieve groep als Linux is dat veelal een kwestie van tijd en wordt ook dit probleem wel opgelost.

Ik draai nu Ubuntu 19.04 en Debian op mijn laptop. De ene distributie voor de wat serieuzere zaken en de ander om mee te experimenteren.
bernard
Site Admin

Re: Mijn naam is Berrie (pd8b)

05 mei 2019, 14:56

Welkom op ons forum Berrie :)
---
Linux is freedom |Acer XC Aspire 605 - Deepin 15.10

Terug naar “Offtopic”

Aanmelden · Registreer

Forum info

In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers
Het grootste aantal gebruikers online was 104 op 15 sep 2019, 13:54
Aantal berichten 128
Aantal onderwerpen 56
Aantal leden 31
Ons nieuwste lid is Eljakkim
Er zijn geen verjaardagen vandaag.

Over linuxgebruikers

Deze groep is een ontmoetingsplaats voor Linux & Open Source enthousiastelingen.
Wij bestaan uit zeer gevarieerde leden, van doorgewinterde systeembeheerders en programmeurs tot mensen die eens kennis willen maken met Linux. Ons doel is om met elkaar te kunnen discussiëren, vragen te beantwoorden en raad te geven over Linux gerelateerde onderwerpen.

Welke Linux Distro je ook gebruikt bij ons ben je welkom.