CSR 4.0 (windows plug-and-play) Bluetooth usb adapters

Vragen van en voor Linux experts
RockhopperPenguin

CSR 4.0 (windows plug-and-play) Bluetooth usb adapters

14 mei 2019, 10:09

Hi people,

Ik heb de vergissing gemaakt 4 usb stick te bestellen uit China die pnp zouden zijn. In de beschrijving stond ook Linux, maar deze wordt helemaal niet ondersteund, android wel volgens mij. Ik heb op geen enkel systeem dat Windows draaien dus ik heb hier niks aan als ik ze niet werkend krijg voor Linux. Eerlijk is eerlijk ik heb er ook niet zo veel aan uitgegeven en de tijd die ik gestopt heb in het zoeken van de drivers weegt totaal niet op tegen het verlies. Daarom een laatste hail mary, misschien dat jullie iets weten. Merkloos, CSR 4.0, waarschijnlijk een kloon..

lsusb output:

Code: Selecteer alles

Bus 001 Device 004: ID 0a12:0001 Cambridge Silicon Radio, Ltd Bluetooth Dongle (HCI mode)

Terug naar “Vragen Linux gevorderden”

Aanmelden · Registreer

Forum info

In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers
Het grootste aantal gebruikers online was 286 op 02 nov 2019, 09:12
Aantal berichten 138
Aantal onderwerpen 66
Aantal leden 31
Ons nieuwste lid is fish93fi
Er zijn geen verjaardagen vandaag.

Over linuxgebruikers

Deze groep is een ontmoetingsplaats voor Linux & Open Source enthousiastelingen.
Wij bestaan uit zeer gevarieerde leden, van doorgewinterde systeembeheerders en programmeurs tot mensen die eens kennis willen maken met Linux. Ons doel is om met elkaar te kunnen discussiëren, vragen te beantwoorden en raad te geven over Linux gerelateerde onderwerpen.

Welke Linux Distro je ook gebruikt bij ons ben je welkom.